V rámci přípravy na vstup na volnou nohu v oblasti grafického designu jsem se na podzim 2024 přihlásil na semestrální kurz Grafický design při Vyšší odborné škole vizuální komunikace Scholastika. Během kurzu jsem měli za úkol zpracovat vizuální identitu pro jakýkoli projekt z gastronomické sféry. A protože jsem před nějakou dobou musel ze zdravotních důvodů upravit svoji životosprávu (vypustit z ní alkohol a zásadně omezit tučná a jinak nezdravá jídla), nemusel jsem dlouho přemýšlet, jakým směrem se bude můj projekt ubírat. Vymyslel jsem si fiktivní typ podniku, který mi u nás chybí: bistro s vyváženou stravou, která není nudná. Řetězec bister si navíc vyrábí vlastní nealkoholická piva a ochucené sladové nápoje.
Díky své šestileté praxi ve vedení časopisu jsem neodolal a kromě komplexního konceptu vizuální identity jsem připravil i mini verzi magazínu pro zákazníky. Ten jsem i nechal vytisknout pro účely závěrečné prezentace, kterou jsem kurz 3. února 2025 završil. Níže si můžete prohlédnout oba výstupy – prezentaci projektu i náhled časopisu, případně jen galerii s vybranými ukázakmi. Teď už jen zbývá najít nějakého odvážlivce, který by projekt vyváženého bistra uvedl v život :).

Náhled mini verze časopisu Vážka
Náhledový průřez projektu