V roce 1997 jsem v mladické nerozvážnosti založil českou pobočku Agatha Christie Society pod názvem Společnost Agathy Christie. Její logo jsem tehdy vytvořil na základě britského předobrazu. Když mě nedávno oslovila současná předsedkyně spolku se žádostí o pomoc při tvorbě nové verze webu, přišlo mi to jako ideální příležitost k úpravě celkové vizuální identity, která už přece jen nějaká pátek pamatovala.
Přistoupil jsem především k modernizaci letitého loga, s čímž šlo ruku v ruce i nastavení barevné palety komunikace jako celku.
Základní prvek loga, tedy kytice tvořená z otazníků, jsem upravil tak, aby byl výraznější a také semknutější, což vyjadřuje komunitní podstatu fungování SAC. Ohledně barev jsem se nechtěl uchýlit k prvoplánově rudé a černé, protože logo má zastupovat mírumilovnou skupinu kultivovaných fanoušků, nikoli krimi seriál. Zvolil jsem harmonickou kombinaci pastelových barev, které postrádají agresivitu (ale červená je alespoň naznačena) a mají v sobě lehce staromilský nádech. Nově použitý font vnímám jako nadčasový a výrazný, navíc mě zaujal háček nad písmenem č ve tvaru otevřené knihy.
Ohledně mého návrhu se vedla čilá diskuze, nicméně konečný poměr hlasů v jeho prospěch mě u mírně konzervativních členů opravdu překvapil: 93 %.