Jeden z prvních ohlasů na moji výzvu na Facebooku ohledně případné spolupráce vzešel od Hereckých workshopů Kalegro. Jejich vůdčí tým v čele s herečkou Kateřinou Janečkovou měl právě rozpracovaný návrh nového webu a zřejmě právě v téhle fázi měly dámy pocit, že je poslední možnost posunout i celkovou vizuální identitu značky, která neměla úplně jednotný koncept, působila roztříštěně, a někdy snad i trošku bezradně. Začali jsme tedy jednat a postupně vytvářet styl, který by měl prostupovat celou komunikací.
Začali jsme logem, nelehká diskuze se točila kolem barev (finální verze je určitý kompromis poněkud protichůdných názorů), následovaly plakáty propagující přednášky a letáky prezentující jednotlivé workshopy a kurzy. Průběžně vznikalo i několik verzí šablon příspěvků na sociální sítě, které odrážely v tu chvíli aktuální podobu návrhu. A celým procesem se jako červená nit vinulo i téma nového webu. Toto téma ještě není zdaleka uzavřeno, ale už se snad blížíme k verzi, se kterou budou všechny strany spokojeny. Když je totiž položen pevný základ, ladit podobu různých komunikačních výstupů už je přece jen o něco jednodušší.
Věřím, že nová vizuální identita pomůže Hereckým workshopům Kalegro k pozitivnímu vnímání značky a ještě většímu zájmu cílových skupin.
- Vizuální identita pro Kalegro